پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5360
-
الف
+

سریال «همسران» با استقبال بینندگان آی‌فیلمی‌ مواجه شد

آی‌فیلمی‌ها با ارسال هزاران پیام از پخش سریال «همسران» تشکر کردند.

چندی است شبکه آی‌فیلم در ساعت 16 هر روز سریال «همسران» را پخش می‌کند. این سریال در سال 1373 ساخته شده است و بیژن بیرنگ و زنده یاد مسعودرسام آن را کارگردانی کرده‎اند.

یکی از روش‌های تعامل بینندگان با شبکه آی‌فیلم ارسال پیام است. سامانه پیامکی شبکه آی‌فیلم این روزها دریافت کننده خیل عظیمی از پیام‎های تشکر برای پخش سریال «همسران» است.

داستان سریال «همسران» درباره دو زوجی است که در یک ساختمان باهم همسایه‌اند. «کمال و مهین» که سن بیشتری نسبت به زوج دیگر یعنی «علی و مریم» دارند، به نوعی در مشکلات و مسائل آنها را راهنمایی می‌کنند.

در این سریال فردوس کاویانی، مهرانه مهین‌ترابی، فرهاد جم و الهام پاوه‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته‌اند و در ادامه سریال بازیگرانی چون بهروز بقائی، پرستو گلستانی، رامبد جوان، شهلا ریاحی و مرحوم جعفر بزرگی به این مجموعه اضافه شدند.

در ادامه به چند نمونه از پیام‌های بیننده‌های آی‌فیلم در ارتباط با این سریال اشاره می‌کنیم:

علیزاده از کرمان: برای پخش سریال «همسران» واقعاً خوشحال شدم. این سریال برای من بوی زندگی می‌دهد و خاطرات خوبی را زنده می‌کند.

علیرضا صمصام و حلیمه عرب‌مقدم از زاهدان: سریال «همسران» لطف، دوستی و سادگی را به خوبی نشان می‌دهد. ممنونیم برای پخش این سریال.

لیلا استیری: لطفاً از باریگران سریال «همسران» دعوت کنید تا هم یادی از خاطراتشان کنند و هم آنها را بعد از مدت‎ها ببینیم.

فیض‌الله مرادی از کرمانشاه: با سلام. من در نظرسنجی به سریال «همسران» رأی می‌دهم؛ چون مرا به زمان نوجوانی می‌اندازد.

سارا: از پخش سریال «همسران» واقعاً ممنونم. اولین بار است که این سریال زیبا را می‌بینم.

علیرضا بخشی: مناسب‌ترین فیلم‌هایی که سال‌های پیش ساخته می‌شد و متاسفانه اکنون بسیار کم به آن پرداخته می‌شود مسایل مربوط به جزییات رفتاری در خانواده‌هاست مثل  سریال‌های «آئینه»، «همسران» و «سایه همسایه» که موجب تحکیم اساس خانواده و به تبع اساس جامعه است.

محمدرضا از تهران: سلام. سریال «همسران» خیلی عالیه. اگه امکان داره «همسران 2» را هم بسازید. چون هم بازیگرانش و هم موضوعاتش خیلی به دل می‌نشیند.

گفتنی است، وبگاه شبکه آی‌فیلم طبق خواسته بعضی از بینندگان عزیز با آقای فرهاد جم بازیگر نقش اول این سریال گفتگوی اختصاصی انجام داده است.

شما می‌توانید گفتگوی اختصاصی شبکه آی‌فیلم با آقای فرهاد جم را در لینک زیر مشاهده نمایید:

مصاحبه اختصاصی آی‌فیلم با فرهاد جم 

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر